Ze względów na naszą współprace z hurtownią zwrotów nie przyjmujemy. Gdy Klient nie odbierze paczki i wróci na nasz magazyn odpowiedni dział kontaktuję się z Państwem w celu ustalenia formy odbioru paczki.
W celu złożenia reklamacji prosimy przesłać zgłoszenie na e-mail serwis@leker.pl z kopią na leker@leker.pl, które zawiera wypełniony formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciem uszkodzenia oraz numerem zamówienia bądź faktury w tytule wiadomości. Dział reklamacyjny weryfikuje sprawę i kontaktuje się z Państwem.
Formularz reklamacyjny w formie pliku do pobrania, znajduje się na naszej stronie b2b.Leker.pl w zakładce „zwroty i reklamacje”na dole strony.
Sklep zobowiązuje się do przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego niezwłocznie jednak w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci
Kontrahentowi równowartość ceny towaru.
Odpowiedzialność Sklepu z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zostaje wyłączona za wyjątkiem szkód, które Sklep wyrządził umyślnie.
Strony umowy na podstawie art. 558 k.c. wyłączają odpowiedzialność wynikającą z tytułu rękojmi za wady.